Якою повинна бути «їстівна» фотографія?
Думаю ви багато чули про рекламних фудстилістів які застосовують ПВА, лаки та іншу хімію для отримання ідеальної картинки. Насправді в фудстайлінзі існує два напрями. У той час як одні (пуристи) використовують тільки справжню їжу, інші для досягнення результату вдаються до мистецтва муляжу.

Мені подобається досягати мети «їстівними» методами і в своїй роботі я віддаю перевагу максимальному використанню їстівних інгредієнтів – тоді і результат виглядає набагато апетитніше. Правда їжа досить примхлива модель, для неї зйомка – важке випробування. Іноді вона дуже швидко втрачає апетитний вигляд, на очах осідає і темніє. У такому разі доводиться вдаватися до маленьких хитрощів і працювати дуже швидко – допомагає накопичений досвід.

Щиро ваш Ігор Хмуринский

(095) 655-33-11 (МТС)
(098) 077-55-03 (Київстар)



Або скористайтесь формою зворотнього зв'язку.

Як до Вас звертатися:
Телефон або пошта для зворотнього зв'язку:
Текст: